Bästa!

Nu ligger vi alla och vilar här hemma hos bonusfamiljen. Kom hit tidigt igår och vi gick på stan tills våra fötter var döda och lika trötta allihopa så var det skönt att sätta sig på bussen hem. Lillbonus föreslog att vi ska skulle kolla tillsammans på frost. Vi kröp upp i soffan alla tre och hade jätte mysigt som ALLTID här. 

Jag älskar att vara här tyvärr måste jag åka hem ikväll,känns jätte jobbigt vill stanna här och gosa! 

Allt är så rörigt med mig själv och behandlingshemmet också. Varit deprimerad en längre tid nu, kan vara röran kan vara kan vara hösten men nu ska jag rycka upp mig när jag kommer tillbaka fokusera på MIG och bara MIG. Jag har typ en plan på hur framtiden ska se ut. Jag har tänkt fortsätta med praktiken fast jag känner mig som ett freak och väldigt dålig. Efter jul flyttar jag till träningslägenhet och bor där ett år sedan får vi se. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!