zZzzz

Ligger i sängen igen, känner hur sömnpillrena faktiskt börjar verka. Det har varit en lång dag. 
På praktiken idag ville jag bara skära upp hela min arm efter en liten kommentar och grät nästan, inte bra. Ville bara hem (eftersom jag är lite nerdrogad så kanske jag redan skrivit hälften av detta...) 

Ikväll har jag kollat på Hollywood fruarna...så pinsamt men typ roligt. Sedan har ju dessutom Underabara bästa Gunilla Persson att hon har ett eget program som endast gör för sina fans. Kollade lite nästan lika skrattretande som Hollywood men nu i Sverige. Hon visste typ inte ens vad tunnelbana var för något...som sagt. Men det roliga showen är att man får se en annan Gunilla. Jag säger absolut INTE att jag tycker om henne men det var mer intressant och spännande än vad jag trodde. Nu ska jag sussa innan medicinen går ur kroppen.

P.s jag har ont i magen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!