dejting!

Plötsligt händer det....
Två dejter på en helg?! En så länge har bara en inträffat. 

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om gårdagen...det var trevligt. Han såg inte ut som jag tänkt mig, men han var väldigt gullig när jag förklarade att de var på mig om min vikt sa han direkt att jag var snygg och att wtf liksom! Hade pinsamt nog svårt att ge en komplimang tillbaka. Vi åkte hem till min lägenhet och nej inge ligga på första dejten! Trots att han försökte försiktigt gång på gång...men big no no! Men blev väldigt mycket hångel så mycket att mina läppar blev torra...sedan kändes allt lite akward så jag skickade hem honom. Tror inte det blir någon andra dejt men vem vet.

Idag väntar nästa dejt då ska jag till centralen och möta upp mackan som är en blyg kille så vi får se hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!