Bitchin summer!

vi är inne på halva sommaren och den bästa personalen har semester minst en vecka till, sucks! även om jag gått och "förälskat" mig i många av vikarierna som är yngre än mig men helt underbara. Synd att de bara är vikarier. Med andra ord det är sommar visa så mycket eller jag menar så lite av kroppen som möjligt.....så här är det.....låt mig berätta....

Sak samma från och med denna dag kommer jag vara sanningsärlig i denna blogg, vilket innebär att det kommer bli jobbigt för mig också kanske er också vad vet jag inte sticka under stolen med längre.....

Bulimin har lämnat mig med fetma inte lite heller. Är inte det minsta attraktiv tvärtom om äcklig. Något tar emot för att jag ska kunna ta tag i detta på riktigt och jag vet inte vad det är som stoppar mig. Jag måste gräva djupare. kan vara för att det är så många som verkar tro att detta fixar jag....det gör jag inte. Må kanske vara min tro eller självömkan...inget håller mig tillbaka förutom JAG men varför och hur? JAG VET INTE!!

Jag är hemma i Tyresö att se mina gamla kläder ligga här på hög med storleken XS då gör det riktigt jävla ont i hjärtat, varför gjorde jag inget när jag hade chansen? jävla förbannad på mig själv så besviken vad har jag gjort med min kropp? kanske eller kanske är det just kanske som är just är problemet men när man ska upp i vikt så ska man gå upp 1,5kg i veckan så jag som ska ner kanske ska satsa då på att ha delmål som att gå ner 1,5-2kg varje vecka? funderingar och förhoppningar kanske ska jag gå till Roger vår föreståndare som har hand om pengarna och säga att nu vill jag ha ett sim kort så jag kan gå och simma minst två ggr i veckan så kanske jag lyckas och börja på riktigt med mina pulverpåsar få min träningscykel till lägenheten.....ni ser ord och önskningar men sedan tar det stopp, men måste det de? wtf är det för fel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!