19 mars

Jupp sitter på bussen mot Uppsala med min kära vän som är väldigt trött.

Blev en ganska virrig morgon men nu sitter vi som sagt här och guppar. Ska handla lite nödvändigheter med andra ord en cykelpump så vi kan pumpa upp våra muskler. .....nej det var visst cykeln som skulle pumpas...fuck! Tänk om man faktiskt kunde pumpa sig till den kropp man vill ha, det vore något! 

Har fått låna både byxor och tröja av min kära vän då jag känner mig väldigt obekväm..så även nu och mitt eget vidriga hår. Hatar att det är så kort men har massa peruker som troligtvis kommer dyka upp här. Kul med enkel förändring! :) ska nog hur som helst smita in på H&M och våga mig till hörnet genours ...inte för jag planerat att se ut och väga det jag gör nu resten av året, nej nej! 


Kanske lite mer som denna bild LITE. Gärna lika glad också. Om resten av världen tycker synd om mig så fuck them! Om min syster säger att jag kan då vet jag att jag kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!