En trött fredag

Ok idag har varit en trött dag då det nämligen vart knas med min medicin. Ja ni som känner mig eller själva äter mediciner vet hur viktigt att ta sina mediciner när man ska....utom jag.

Jag kunde aldrig förstå hur dåligt jag fungerar utan mina mediciner tills igår. Min morgonmedicin var på språng och jag blev mer och mer aggressiv. ....irriterad och känslig för allt runtomkring oss och började hetsa mot folkgrupper hur trött jag var på alla äckliga tiggare och hur paranoid jag vart över att folk tittar  på mig och blir förbannad över att de glor  så jävla  mycket. ...! Osv.

Skulle till Alba och hämta mediciner så jag kunde vara hos sonny i helgen. Insåg att nej jag måste ta lugnande innan jag slår ihjäl någon och jag har starka tabletter för det(deras effekt är långvarig och man blir otroligt trött. Så idag har jag varit mer sovandes än vaken och nu är det ......dags att sova för natten också.
 

Nattinatt F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!