hittills effektiv söndag!

Klockan är strax efter tolv och jag och sonny har redan ätit frukost kollat på tv/netflix, promenerat till tippen för att slänga gamla "kattleksaker". 

Sonny hade tidigare tre knasiga katter. En hussegalen en som var överallt. Två som var av en var gosig och livrädd ibland och så frun i huset som trodde hon var skygg men jag fick faktiskt klappa sötnosen. Tror förövrigt det är därför vi umgås så mycket även om vi gjorde de innan också, båda känner sig ensamma. Föresten så har jag en app som räknar steg per dag och timmar av rörelse och idag och igår uppnår jag båda . En superapp! :)

Nu ligger vi i varsin soffa och glor på hundraåringen för femtioelfte gången...haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!