sanningens ord

Puh puh så nu dammar vi bloggen en gång för alla och hoppas på lite nya läsare nu när bloggen är öppen. :)

Det har hänt grejer. Alba huset är ett helvete..har inga vänner där efter en incident för flera månader sedan. Detta som handlade om skitsnack och slutade med hat och fysiskt våld. Det sk. Skitsnack gjorde mig mer och mer utanför och otroligt ledsen och arg. Tur som är var jag på väg  att flytta till en träningslägenet.

Andra saker som korsat min väg är vänner med ibland väldigt tråkiga åsikter som att min "idol" P. Är jätte sjuk..igen..anorexi  (sant) men jag håller henne varmt om hjärtat. Men jag förstår nog inte hur illa däran jag är på mitt vis. Skitsamma människor har olika åsikter och det är ok men kan ändå göra ont ibland.

Jag är väldigt deprimerad just nu och har varit det en längre tid..skäms för mycket för att skriva om varför eller vad. Jag har kommit min mamma ganska nära men på avstånd så att säga..min syster är ÄNTLIGEN hemma! 

Den som hållit mig vid liv är min fina vän sonny. Vi har pratat i telefonen varje dag smsat och umgåtts minst varannan dag typ. 

Det bästa till sist jag har äntligen en städad upplockad designad lägenhet. Inte stor men tillräckligt stor för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!