Svar på tal

"Får du någon hjälp av dem med dietist/matschema/hålla koll så du inte kräks? Har du någon plan hur du ska gå ner i vikt? Eller vill du gå ner i vikt? De borde ju ha överseende med hur du vill ha det, inte hur dom vill ha det. Kämpa på och ta hand om dig!"

Först tack för kommentaren och det är missuppfatta mig rätt ... Kul att ni vågar komma med frågor och jag ska försöka ge er svar.

Först när jag kom hit bestämde jag själv att jag ville äta efter ett av mina gamla matscheman, det vart för jobbigt. Efter detta testade jag LCHF tillsammans med en kompis här, var helt inställd på att köra men gav upp. Det enda dem egentligen har gjort är att kämpa in matprodukter speciellt till mig. I början kräktes jag jätte mycket, och nej det finns varken en plan eller hejarrop detta är något jag själv får jobba med... Tufft men så är det. Min plan nu är precis vad den borde vart från början äta på bestämda tider och äta det som serveras, gått halvbra ... Hade inte kräkts på väldigt länge men nu går det sådär, men det är i alla fall min plan, och endast snacks någon gång på helgen. Hoppas du känner dig nöjd med svaret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!