Svar på tal

"Vad tänker du om det? Vad ska du/ni göra åt det? Vad säger de? Vad tycker de att ni ska göra? Kom igen tjejen! Styrkekramar till dig "

Denna kommentar fick jag här om dagen angående hurvida jag är nära döden fet eller ej....typ.
Mitt svar till dig är att jag tänker att det gör otroligt ont och är hoppas jag långt från sanningen. Det är väldigt förnedrande och nedvärderande...Och ja vad säger dem? De tror inte på att jag klarar av något när det gäller maten, fuck them! Vill säga att jag inte tar åt mig av deras hårda ord men det gör jag och allt som oftast slutar det i tårar, skrik och blodspill. jag jobbar på själv med är att överhuvudtaget äta och nu har jag även tagit beslutet att bli vegeterian, så får vi se vart vi hamnar just nu är det bara jobbigt, det är fööööör mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du någon hjälp av dem med dietist/matschema/hålla koll så du inte kräks? Har du någon plan hur du ska gå ner i vikt? Eller vill du gå ner i vikt? De borde ju ha överseende med hur du vill ha det, inte hur dom vill ha det. Kämpa på och ta hand om dig!

2013-08-02 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!